niedziela, 25 września 2016

Profil kotki - Kaja

cat-flowers-gorgeous-grunge-Favim.com-22

Imię: Kaja

Pseudonim: Kwiatuszek

Wiek: 2 lata

Stanowisko: Malarka Hierarchia: Młoda Alfa

Rasa: Dachowiec  
Płeć: Kotka

Głos: Avicii - Addicted To You

Partner: Oczekuje na tego co skradnie jej serce

Zauroczenie: Spodobał się jej pewny kot ale On raczej nie poszukuje partnerki... Lecz to wie?

Potomstwo: Z chęcią została by mamą

Data urodzin:15 lipca

Charakter: Kaja jest bardzo miłą i dobrą kotką. Delikatna, zawsze uczciwa, wychowana przez ojca. Prawdomówna, kłamie tylko w tedy gdy trzeba. Jest taką małą królową, uwielbia jak jest sama pomiędzy kwiatami. Chciałaby aby ktoś ją wiecznie wyręczał lecz Ona sama lubi pomagać. Gdy trzeba odważna i szlachetna. Bardzo kochająca i dobra.
Przez większość uważana za bardzo delikatną kruszynkę którą łatwo doprowadzić do płaczu lecz szybko się mylą ponieważ jak ojciec jest silna emocjonalnie lecz jeżeli umrze ktoś jej bliski potrafi wylać morze łez.

Aparycja: Piękna puszysta sierść w kolorze tricolor. Różowy nosek i wielkie, zielone oczy jak matka. Wiecznie na głowie nosi co parę dni robiony przez nią samą wianek. Przez życie zdążyła uchować ciało przed bliznami lecz nie w 100%. Tylko raz została zaatakowana przez innego kota przez co ma parę maciupeńkich blizn.
 Cechy fizyczne: Uwielbia biegać, jest bardzo szybka. Umiejętność wspinaczki odziedziczyła po ojcu więc jest w tym bardzo dobra. Jak na kota pływa bardzo dobrze ale czołganie to nie jej bajka.

Rodzina:
*Oreo - Ojciec Kai, kocha go z całego serca
*Sara - Matka Kai, potwornie ją kochała lecz ta wpadła pod samochód [*]

Moce:
*Wtapianie się w tło
*Panowanie nad ziemią, roślinnością i wodą
*Chodzenie po każdej powierzchni

Historia: Urodziłam się, w pobliżu miasta. Byłam jedyną małą córeczką bardzo kochającej się pary - Oreo i Sary. Gdy miałam rok moją mamę potrącił samochód. Mój ojciec się załamał ale mimo to wciąż był silny na duchu. Bez namyśleń od razu postanowił zmienić miejsce zamieszkania a ja podążyłam za nim. Tak oto znaleźliśmy się tutaj a mój ojciec, po to aby inne koty mogły czuć się bezpiecznie i swobodnie, założył na tych magicznych terenach bez ludzi Stado Czarnego Pazura.

Uczniowie: Brak

Data dołączenia: 25.09.16r.
Właścicielka: Kotka_miłości/Howrse AbkaKotka@gmail.com/e-mail


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Jill